Byrån OTW blev den mest prisbelönta byrån med två guld och tre silver.
Även Svenska Turistföreningen fick två guld men anlitade ingen byrå .
Hederspris för bästa contentköpare gick till Lena Hillstedt, kommunikationschef på Granngården.
här är vinnarna
bästa bok
100 år med svensk säkerhetstjänst, Säkerhetspolisen, Åkesson & Curry
100 år med svensk säkerhetstjänst, Säkerhetspolisen, Åkesson & Curry
bästa Kundtidning b2b
Samhall Story, Samhall, Spoon
bästa Kundtidning konsument
Nelly Magazine, NLY Scandinavia, Baluba Branded Content
bästa medlems-/organisationstidning
Scout, Scouterna, Spoon
bästa effekt
Stötta Kungsleden, Svenska Turistföreningen, Svenska Turistföreningen
bästa årsredovisning
Engagemang 2013, Svenska Turistföreningen, Svenska Turistföreningen
bästa intern-/personaltidning
Forum, Försvarsmakten, Make Your Mark
bästa reportage
Rebels with a cause (Sweden Today), Inter Ikea, Icon Brands
bästa omslag
Fair nr 1 2014, Nordea Private Banking, Klintberg Niléhn
bästa formgivning
projects we love, Bolon, Klintberg Niléhn
bästa omgörning
Tandläkartidningen, Sveriges Tandläkarförbund, A4 Text och form
bästa nykomling
Smaklöken, Weibulls, Ci.se
bästa redaktionella app
United Translators of Sydsvenskan, Sydsvenskan, The Fan Club
bästa webbkommunikation
If, Smart, OTW
bästa ljud eller rörlig kommunikation
Garpens Europa, NordicBet, OTW/Isobar
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Dagens opinion söker praktikant inom marknadsföring och media
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...