– Vi kommer att jobba med allt från strategisk rådgivning till aktiviteter. En stor del kommer att vara medierelationer, men vi ska också jobba med undersökningar och trendanalyser.
 
Åsa Hart kommer närmast från en tjänst som marknads- och pr-ansvarig på Bostad Stockholm och har tidigare varit vice vd för Bite Communications. André Persson har också mångårig erfarenhet som pr-konsult, men har även arbetat på it-företag som Atea och Microsoft.
 
Har ni några kunder?
– Vi samarbetar med reklambyrån The Study och jobbar tillsammans med dem med ett gäng kunder. När hemsidan är klar ska vi lägga upp vilka de är. Vår filosofi är att vara öppna och att våga prata. Vi ställer högre krav på tillgänglighet,ökad förståelse för medias roll i samhället och ett visst mått av mod inför mötet.
 
Vad har ni för affärsmässiga mål?
– Vi vill växa och det tror vi att vi kommer att göra i snabb takt. Det är goda tider och företagen prioriterar pr. Men jag kan inte säga några siffror vi siktar på.