– När vi startade MNML så var vi mer eller mindre ensamma om att ha ett nischat erbjudande inom hälsa. Marknaden har utvecklats sedan dess och vi ser hur kundgruppen med en aktiv livsstil utvecklas. Därför förändras även vi för att kunna ge våra kunder ett bättre erbjudande, säger Roland-Philippe Kretzschmar, vd för Raw Agency.
– Våra tjänster bygger på att vi vet hur vi når människor med en aktiv livsstil. I dag kan vi ge våra kunder många olika lösningar, både pr, content marketing och andra digitala aktiviteter.
Förra veckan lanserade han även det digitala magasinet Rawness.
Roland-Philippe Kretzschmar vill understryka att pr-byrån Raw Agency och det digitala magasinet Rawness är separata verksamheter. Det redaktionella materialet på sajten kommer inte påverkas av kunder på byrån.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Dagens opinion söker praktikant inom marknadsföring och media
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...