Avslöjandet görs på måndag, 25 maj, i form av en reklamfilm som kommer att gå i de flesta TV-kanalerna men också på bio och online samt som radioreklam. Kampanjen syns också på skyltar vid ST1s stationer.
ST1s marknadschef Erica Samuelsson vill inte ge bort några detaljer utan nöjer sig med att säga:
– Efter 22 år ska vi äntligen få reda på vad Meat Loaf inte vill göra för kärleken. Det är så mycket jag kan avslöja.
Kampanjen syftar dock till att uppmärksamma att hälften av Sveriges befolkning ännu inte provat tanka på automatstationer med uppmaningen att få fler att göra det.
En kortare version av filmen, eller en teaser, började rulla redan igår.
Bakom kampanjen står reklambyrån Garbergs. Pr-byrån Wenderfalck stöttar i den externa kommunikationen.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Dagens opinion söker praktikant inom marknadsföring och media
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...