Manpowers kommunikationsdirektör lättar
Joakim Mörnefält har under sina tolv år på Manpower bland annat utvecklat företagets globala varumärkesstrategier och lanserat nya globala varumärken. Nu slutar han.
– Sedan jag lämnat min globala roll för två år sedan har jag allt oftare frågat mig vad min nästa utmaning är och hur länge jag ska jag arbeta på Manpower Group. Det jag kommit fram till efter långa funderingar är att nu är det dags för mig att ta nästa steg, meddelar han.
Joakim Mörnefält har under sina tolv år på Manpower bland annat utvecklat företagets globala varumärkesstrategier och lanserat nya globala varumärken. Nu slutar han.
– Sedan jag lämnat min globala roll för två år sedan har jag allt oftare frågat mig vad min nästa utmaning är och hur länge jag ska jag arbeta på Manpower Group. Det jag kommit fram till efter långa funderingar är att nu är det dags för mig att ta nästa steg, meddelar han.
När han ska sluta och vad han ska göra framöver är inte bestämt.
– Exakt vad jag ska göra har jag inte bestämt mig för än. Jag har några val, men jag kommer att vara noga med vad jag engagerar mig i.
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.