Loopia, som hanterar internetdomäner och webbhosting, skaffar sig en marknadschef.
Loopia är ursprungligen ett svenskt bolag med huvudkontor i Västerås. Det köptes upp av norska Visma för att sedermera förvärvas av den danska riskkapitalfonden Axcel, som nu vill bygga värden i Loopia.
Det ska den värvade marknadschefen jobba med. Tillträder i augusti som marknadschef gör Jesper Dahl, som senast har jobbat som digital chefsstrateg för den digitala insiktsbyrån Whispr Group de senaste fyra åren. Dessförinnan jobbade han som webbredaktör på Fashion Networks Europe.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Almega Tjänsteföretagen söker en strategisk och engagerad förbundsdirektör som vill leda och utveckla vårt arbete för att stärka tjänstesektorn. Vi samlar en mångfald av branscher...
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...