
Gullers Grupp har korttidspermitterat arbetsstyrkan och varslat ett 20-tal medarbetare, men byrån rekryterar även en tung trio ska stärka det digitala erbjudandet.
De tre nya medarbetarna ska ses som en del i Gullers omställning mot digitala erbjudanden.
Från ai-bolaget Mavenoid värvas marknadschefen Oskar Kalmaru. Anna Alnefelt, digital projektledare med 12 år i it-sektorn hämtas från Thnx Innovation. Gullers värvar också Martin Warg, expert på inbound marketing från digitalbyrån Dazy.
”Det här är tre spjutspetsrekryteringar som visar vart vi är på väg”, kommenterar Gullers vd Ulf Dahlqvist.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Almega Tjänsteföretagen söker en strategisk och engagerad förbundsdirektör som vill leda och utveckla vårt arbete för att stärka tjänstesektorn. Vi samlar en mångfald av branscher...
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...