I fjol anställde kommunikationsbyrån Gullers Grupp psykologen Niklas Laninge, specialiserad på kundbeteenden. Nu fyller byrån på med en till.
Den här gången är det Arvid Janson, som värvas. Arvid Janson är civilingenjör men har även en examen i marknadsföring. Han kommer närmast från den egna byrån All Day Every Day. Tillsammans med Niklas Laninge har han gett ut böckerna Beteendedesign och Beslutsfällan.
”Arvid Jansons unika kombination av digital kompetens och kunskap kring hur man åstadkommer beteendeförändringar kommer att stärka vårt erbjudande och bidra till vår ambition att skapa banbrytande kommunikationslösningar”, kommenterar Gith Kjellin, leveransansvarig för Gullers.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...