Fogel & Partners och Oakwood vinner Candyking
Det är Fogel & Partners och Oakwood Creative som anlitas.
– I samband med vår stundande börsnotering har vi valt att förstärka på ett antal områden. Särskilt extern kommunikation blir en viktig del, säger Candykings vd och koncernchef David von Laskowski.
Fogel & Partners ska utveckla Candykings strategiska kommunikation, men också fungera som rådgivare i noteringsprocessen
Det är Fogel & Partners och Oakwood Creative som anlitas.
– I samband med vår stundande börsnotering har vi valt att förstärka på ett antal områden. Särskilt extern kommunikation blir en viktig del, säger Candykings vd och koncernchef David von Laskowski.
Fogel & Partners ska utveckla Candykings strategiska kommunikation, men också fungera som rådgivare i noteringsprocessen. Oakwood får i uppdrag att bland annat ta fram en ny webbsida, som uppfyller de krav som ställs på börsnoterade bolag, samt sätta en digital strategi.
– Vi har gått igenom en lång rad aktörer och träffat en 5-6 aktörer inom respektive område, men tyckte att Fogel & Partners och Oakwood var bäst. Både isolerade men också i kombination, säger David von Laskowski.
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.