Vinnaren av Cision PR Influencer Award 2020 har utsetts.
I hård kamp, bland annat med sin syster Roshi utsågs Sharareh Hoss, vd på byrån Hoss Agency till Sveriges mest inflytelserika pr-konsult i digitala medier. Sharareh Hoss var nominerad för andra gången.

topp 5 i Cision PR Influencer Award 2020
Sharareh Hoss, Hoss Agency
Karin Londré, 500 Stockholm
Per Schlingmann, Schlingmann
Roshi Hoss, Hoss Agency
Daniel Redgert, Redgert Comms

vinnarmotiveringen
” Att paketera sina budskap blir allt viktigare även för PR-branschen. Konkurrensen är stenhård och kreativitet är värd sin vikt i guld. På tal om guld har årets vinnare lyckats hitta en lönsam lucka i branschen. Med finess, flärd och glamour skapar vinnaren evenemang där landets främsta influencers vill synas. Pandemin har påverkat alla men där andra ställde in ställde hon om och lanseringsmingel blev snabbt hyllade online-event. Med ett sällsynt sinne för detaljer leder årets vinnare sin byrå som en riktig Boss. Stort grattis till Sharareh Hoss!”