
Det italienska underklädesmärket Calzedonia har värvat en kommunikations/mediechef från sin tidigare byrå Bindefeld.
Det är Felicia Mörén som tar klivet över från Bindefeld till uppdragsgivaren Calzedonia Group, med totalt 21 butiker på den svenska marknaden och varumärkena Calzedonia (ben- och badkäder) och Intimissimi (underkläder).
Hur gick det till när du fick jobbet?
”Vi har hållit kontakt sedan vi jobbade ihop via Bindefeld och när de ringde för att meddela att denna position var ledig så var det givet för mig att tacka ja”, berättar Felicia Mörén via mejl.
Vad ska du åstadkomma?
”Jag ska vara med och etablera varumärkets kännedom i Sverige ytterligare”.
Vad får du för lön?
”Det håller jag för mig själv”.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Almega Tjänsteföretagen söker en strategisk och engagerad förbundsdirektör som vill leda och utveckla vårt arbete för att stärka tjänstesektorn. Vi samlar en mångfald av branscher...