
Content-byråernas organisation Swedish Content Agencies tappar sin vd Sonja Björk Ebert.
Hon lämnar för att bli koncept- och strategichef på contentbyrån Birdh. Där ska hon ansvara för att utveckla byråns erbjudande. Dock kommer Sonja Björk Ebert att producera branschgalan Content Awards-gala som flyttats till hösten.
”Vi har mycket gemensamt i synen på vad en bra byrå är och hur verksamheten ska växa. Jag älskar utveckling och har alltid dragits till miljöer där jag får möjligheten att vara med och bygga, driva och fördjupa. Självfallet ser situation något annorlunda ut nu på grund av rådande kristider, men då gäller det att vara desto mer redo när situationen förhoppningsvis snart vänder igen”, kommenterar Sonja Björk Ebert.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Almega Tjänsteföretagen söker en strategisk och engagerad förbundsdirektör som vill leda och utveckla vårt arbete för att stärka tjänstesektorn. Vi samlar en mångfald av branscher...
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...