Åtta priser till Prime i Eurobest
I den europeiska tävlingen Eurobest blev det åtta medaljer för pr-byrån Prime Pr, varav ett guld, fem silver och två brons. Guldet fick Prime i kategorin "Best use of digital pr" för kampanjen Spotless Comeback, för kunden Aco. Övriga priser gick till uppdrag för Aco, Electrolux och Kraft Foods (Aladdin). Mer om tävlingen går att läsa i morgondagens nummer av Veckans Brief.
I den europeiska tävlingen Eurobest blev det åtta medaljer för pr-byrån Prime Pr, varav ett guld, fem silver och två brons. Guldet fick Prime i kategorin "Best use of digital pr" för kampanjen Spotless Comeback, för kunden Aco. Övriga priser gick till uppdrag för Aco, Electrolux och Kraft Foods (Aladdin). Mer om tävlingen går att läsa i morgondagens nummer av Veckans Brief.
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.