Sommarens resor säljs i Norden in med hjälp av temat ”Go. Live a little!”.
Där utsätter programledaren Erik Segerstedt profiler med utmaningar på olika resmål. Profilerna är Klara Hammarström, den norska influeraren Chris Nyhus, längdhopparen Michel Tornéus och den danska programledaren Lisbeth Østergaard som får testa saker de inte gjort förut.
Apollo har tagit fram kampanjen inhouse. Content-kampanjen har tagits fram av Bonnier brand studio & Studio Agency.

Totalt har Apollo tagit fram fem filmer:

– Det är ett Traileravsnitt och sedan fyra avsnitt från olika destinationer, Parga, Sivota, Algarve och Makarska rivieran i Kroatien, säger Apollos marknadschef Daniel Barkland.

Vilka kanaler använder ni?
– Vi kommer att synas i en mix av digitala och sociala medie-kanaler, native men också mer traditionella kanaler som radio och utomhus.

Apollos mediebyrå är OMD.


arbetsgrupp

Apollo Inhouse Lead
Daniel Barkland, marknadschef
Sofia Gerholm, varumärkeschef
Jenny Martinsson, content-chef
Christina Norlin, projektledare:
Matilda Bergfeldt, chef för sociala medier
Beatriz Rivera, pr-chef*
Emma Asplund, crm-chef
Matthias Lewin, chef för e-handel

produktionsteam
Tony Ryttar, producent, Bonnier brand studio
Pär Carlsson, exekutiv producent: Bonnier brand studio
Sandra Pilut, produktionsledare, Bonnier brand studio
Andrea Tham, produktionsledare, Bonnier brand studio
Foto: Daniel Borgefors & Justus Bång Bonnier brand studio
Native content: Therese Färsjö & Lars Collin Bonnier brand studio
Stillbild foto: Linus Hallsenius
Fredrik Sonefors, musikproducent
Per Forsberg, copy
Reseprogrammet och mer kring resmålen hittar ni på https://www.apollo.se/go-live-a-little