Marknadschefernas digitala budgetar 2018
Den digitala marknadsföringen håller definitiv på att ta över företagens marknadsbudgetar. Det visar Beaconomists enkät bland åtta av landets tyngsta marknadschefer. Beaconomist har pratat med marknadscheferna på Tui, Ica, Scandic, Telenor, Volkswagen, Seven Eleven, Twilfit och Estrella om hur de tänker kring den digitala delen av marknadsföringsbudgeten för 2018. En majoritet av bolagen använder ungefär
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.