Zlatans Facebook-chock – 90 000 tittade på A-Z-lanseringen
Zlatan Ibrahimovic satt själv i en studio med publik och svarade på frågor. Sändningen streamades via Facebook Live. I Sverige bjöd pr-byrån Spotlight in press till Facebook-lanseringen i egenskaps av Facebooks byrå
Zlatan Ibrahimovic satt själv i en studio med publik och svarade på frågor. Sändningen streamades via Facebook Live. I Sverige bjöd pr-byrån Spotlight in press till Facebook-lanseringen i egenskaps av Facebooks byrå. Borg & Lundell är dock pr-byrå för A-Z.
Zlatan berättade avslappnat hur han tränande och vad han gjorde på fritiden och duckade på frågor om hans framtida hemvist men försäkrade att Manchester United skulle klä sig i A-Z-kläder framöver. Klädmärket är annars för vanligt folk, försäkrade Zlatan.
I snitt låg antalet tittare på runt 90 000. Filmen har när detta skrivs visats 1,14 miljoner gånger. Visningen har fåt 248 kommentarer och A-Z Facebooksida har drygt 46 000 likes.
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.