Reklambyråerna: Torbjörn Tännsjö har helt rätt och helt fel
Jessica Bjurström, vd på Komm skriver
Debattsidan är skriven med klimatmötet i Paris i åtanke och det är ju klart att vi delar klimatoron, just därför blir vårt arbete som kommunikatörer och reklamare ännu viktigare. Vi är övertygade om att det är med hållbarhet som fokus den här jorden kommer att må bäst. Vår tro är att endast bolag som tänker hållbarhet kommer att överleva i framtiden. Näringslivet måste få berätta hur dom vill lösa våra konsumentfrågor – att ta bort möjligheten för konsumenten att kunna få jämföra är ingen bra idé."
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.