De vinner Stockholms stads byråupphandling
Upphandlingen av strategiska och kreativa tjänster hade delats upp i tre kategorier med ett sammanlagt värde på 20-25 miljoner kronor per år.&nbs
Upphandlingen av strategiska och kreativa tjänster hade delats upp i tre kategorier med ett sammanlagt värde på 20-25 miljoner kronor per år.
- Gullers Grupp vann det strategiska uppdraget för Stadsledningskontoret och Stadshus AB.
- Reform Society vann det strategiska uppdraget kommunikationstjänster för förvaltningar och bolag.
- Tilldelningsbeslutet för konceptuell och kreativ kommunikation, som ska ha gått till Prime, är tillbakadraget.
- Produktionsuppdraget, värt 20 miljoner per år gick till Blomquist.
-
Upphandlingen av event var indelad i två klasser och värd tillsammans 20-25 miljoner kronor.One Motion vann externa event.PS Communciation vann interna event.
– Det är fantastiskt roligt, säger Annika Sjöberg, som ansvarar för upphandlingar på Gullers Grupp.
Hon är särskilt nöjd med att inte enbart priset avgjorde upphandlingen.
– Vi fick möjlighet att visa vår kvalitet.
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.