BEACONOMIST: I Beacnonomist nummer två för 2019 berätta fyra av landets tyngsta sociala medier-experter om hur det nya året blir. Vi bjuder också på en rejäl genomgång av trenderna inom content marketing.

BEACONOMIST är ett prenumererat veckomagasin från Dagens Opinions för alla som jobbar med digitala upplevelser, kanaler och tjänster. Det utkommer sedan 2014 och kommer varje vecka, 40 gånger per år. Här är innehållet i utgåva 2, 2019.

ledare
”Hey Säljrobot: börja sälja”

 

affärer
Sociala medier-experternas 2019


case
Schibsted och Tele2 lyfter fram bildjournalistik
Kivra vill bli allemansbrevlåda
MTR släpper reseapp


undersökning & analys
Där ger digital native bäst effekt

spaning
Trenderna inom content marketing 2019
personer
Jari Ullakko, Rolf van den Brink, Brit Stakston. Deeped Strandh. Karin Bäcklund. Jerry Silfwer, Doctor Spin, Casey Neistat, Henrik Höglin,

saker
säljbolag, Avaus, Facebook, sociala medier, influencer marketing, content marketing, digitalisering, digital transformation, röststyrning, ar, vr, ai, FAANG, Omni, Schibstd, Tele2, Aftonbladet, mejlsystem, MTR, resor, native, digital native,

prenumerera
Du kan också bli prenumerant av Dagens Opinions veckomagasin Beaconomist och få 40 utgåvor rakt ner mobilen.

här är prislistan
* Grundprenumeration till en mejladress: 2.900 kronor
* Företagsprenumeration upp till 9 adresser 5.900 kronor
* Företagsprenumeration, 10-20 mejladresser: 9.750 kronor
* Företagsprenumeration över 20-40 mejladresser: 17 500 kronor
* Prenumerationer över 40 mejladresser enligt offert.

EXTRA ERBJUDANDE: Testa även Veckans Brief för alla som jobbar med digitala kanaler, upplevelser och tjänster: Beaconomist + Veckans Brief från 4.900 kronor för båda. 5 900 kronor för båda upp fem mejladresser.

 

Mejla prenumerera@dagensopinion.se så ordnar vi enkelt en prenumeration.